Det här får ni inte missa!


Jag har nu varit medlem på en jätte grym sida som man får biobiljetter och presentkort osv gratis i från. Det ända man behöver göra är att samla poäng. Man kan enkelt samla i hop poäng utan kostnad (alltså att man inte lägger ut några pengar).

Poäng utan kostnad (som man kan tjäna varje dag) :

¤ Acceptera en vän 0.5 poäng per dygn
¤ Skriva i någons gästbok 0.5 poäng per dygn
¤ Betygsätta en anons 0.5 poäng per dygn
¤ Kommentera i en tråd/ett forum, 0.5 poäng per dygn
¤ Skriva lite i chatten, 0.5 poäng per dygn

Poäng utan kostnad (som man kan tjäna en gång i veckan) :

¤ Blogga om gratisbio på sin blogg eller ex på bilddagboken och få mellan 5 - 2000 poäng per vecka!
¤ Besök hemsidor, brukar komma minst en per vecka att besöka och som ger 1 poäng.

Alltså gratisbio är så mycket mer än vad det går att beskriva så här. Är riktigt tacksam för att jag är medlem och bli verklingen glad när presentkorten kommer hem i brevlådan, då vet man att man det blir lite shopping - gratis. Har nylingen beställt hem presentkort på 100 kr, som jag kan shoppa för på ex; hm, donkan, ica, MQ, lindex, ja vart jag vill..

Kan bara säga som så, den här sidan får man inte missa! Klicka på nån av bilderna här nedanför så kan du registrera dig (den är helt gratis!) och börja samla poäng. Du får ju förstås extra poäng eftersom det är jag som har tipsat dig!

 I love  

Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0