Har man blommsugna katter så..





har man och nej det är inte kladdkaka eller så på bilden. Utan jag har köpt gräs, som jag ska odla till mina katter. Hoppas dem ska komma att tycker om det. För det kommer dem få äta av hur mycket som hellst ist för mina blommor. Hoppas dem kan sluta att fäktas med min aloevera blomma som står på köksbordet. Glad Den blöder ju aloevera saft, mellan varven Räcka ut tungan

Tänk att man inte ska få ha en blomma i fred för katterna. Jag tänker nog mata dem med gräs om dem inte äter, men det finns väl ingen risk till att dem inte skulle göra det. Flört Vi får se om några veckor hur det går med den saken. För nävarande ser mitt odlande av gräset ut som på bilden. Som en god kladdkaka, nej jag menar jord och frön, hihi Skrattande

Tror några kattägare förstår vad jag pratar om.. ^^, Om 2 veckor ska gräset ha växt klart och då ska ni få se lite bilder hur det går. Ta hand om er! Kram


Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0