Långt i från perfekt..

Hej! Idag vaknade jag med halv täppt näsa och ont i halsen. Drömde en sann dröm inatt! Att jag drack te och det är precis var jag behöver göra idag. Har nyss druckit en kopp te med lite mjölk och honung i. Tog honungen som jag köpte från marknaden i lördags.. Hoppas på att den gör underverk fär min hals.

 

Måste ta och styra upp pluggandet, få något gjort och faktiskt ge det den tid det behöver. Det räcker inte tydlingen att ge den tid som jag önskar att det tog, utan här behövs mer för jag ligger redan efter.. P.s det är så mycket roligare att sitta här på MN än att plugga! Räcka ut tungan

 

Nu ska jag fixa med lite olika saker och plugga lite. Kram så länge!

 

 


Kommentarer
Postat av: Liisa

Men ursch, jag skickar en krya-på-dig-Kram i detta nu :)

Aa det är helt underbar just nu, förhoppningsvis så håller vädret i sig!

Kram kram



2010-04-26 @ 18:10:44
URL: http://mittlivikaos.blogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0