Orättvist.. ?

Hej på er!

Idag hade jag tid hos tandläkaren. Det är en bit till tandläkaren och när jag kom fram så är allt stängt väl där inne.. Jahapp, ringer till dem och frågar vart tandläkarna är och varför det är stängt.. Då får jag till svar att hon som skulle kolla på mina tänder var tvungen att sluta tidigare och pratat in på min telefon..

Jag har iaf inte hört ett dug på min telefon.. Så då åkte man dit i onödan. Om man själv inte dyker upp då får man ju nu förtiden en avgift på 250 kr att betala. Men dem då? Dem borde ju också få betalat mig för den extra resan jag gjorde dit. Det tycker jag är orättvist.

Får se hur det går i nästa vecka, hur som hellst. Det finns oftast anledningar till saker som sker. God natt på er Glad


Kommentarer
Postat av: sanna

Usch, påminn mig inte om att jag behöver gå till tandläkaren... scaaary...... =(

2010-04-05 @ 11:13:00
URL: http://gadh.blogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0