Säga hej till solkrämerna..



Våren är ju här nu och för mig som är solkänslig så är det lika bra att plocka fram solkrämerna alternativ köpa nya rätt tidigt. Jag funderar på om jag ska köpa en ny solräm i år. Hellst ska man inte bli glansig av den och den ska högt solskydd och gärna var bra för miljön osv. Frågan är ju då bara vilken man ska välja.. 

Det finns ju mängder av olika solkrämer, märken och texter av vad man ska använda. Det läskiga är ibland att det som för ett år sedan ex rekommenderas, är i ett nytt test big no att använda.. Så vad ska man rätta sig efter, hur ska man igentlingen veta vad som stämmer när dem ändrar vad som är bra och dåligt nästan hela tiden.. (?) Man känner sig som en försökskanin. Fundersam

Jag har använt mest solkräm i ansiktet och oftast högst, men ändå så är det där som jag blir brunast.. Förra året använde jag acos ansiktskräm med 50+ i skydd, den blev man så glansig av.. Ingen favorit pga av det m.m.

Har ni några tips om ett bra märke/ produkt som ni kanske använder och verklingen funkar till att skydda osv ? Kram på er Glad

 


Kommentarer
Postat av: sanna

Jag använder loreals solkrämer. Dom är både bra och framförallt så luktar dom väldigt gott! =)

2010-04-12 @ 09:24:48
URL: http://gadh.blogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0