Två toppen erbjudanden jag beställt..

 

Sammanlagt: 98,5 kr med portot och allt.                 Sammanlagt: 88,5 kr med porto och allt.

Blev så sugen på tidningar av någon anledning.. Amelia och ToppHälsa är två tidningar jag tycker om. Fast jag hade nog inte skickat efter ToppHälsa också om inte Vichys ansiktskräm skulle varit som premie. Vichy är ju så dyrt annars tycker men genom att nappa på erbjudandet så fick man ju 3 tidningar, en väska och en vichy dagkräm för bara 98,5! Vilket kapp ;)

Hos Ameila tyckte jag man fick mycket för pengarna. Säkert 3 super bra tidningar och sen en väska, armband och en söt rouge. Kunde inte bli bättre. Lite synd är det dock att den första tidningen kommer inte förens i Januari tror jag det var, men den som väntar på något, väntar ju aldrig för länge ;) Delar med mig av sidan jag hittade erbjuderna på, här.

Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0