Så får du gratis presentkort!

Jag är medlem på en helt grym sida som är gratis och som det går väldigt fort att samla ihop presentkort på!
Den här sidan är absolut min favoritsida. Har nyss fått hem ett presentkort på 50 kr (kolla bara längre bak i min blogg) och nu är jag snart uppe i 100 kr! Jag kan välja vart jag vill handla det finns alla dem vanligaste butikerna, dvs hm, kicks, ica, ålens, skopunkten, sida, elgianten ja ni vet ;)

Gå med i www.gratisbio.se du med så får du 50 poäng som start vid registrering. Om du skriver mig som värvare, dvs: YahereIcome så får du extra 25 poäng!

Den blå "checken" är nyss från gratisbio då da.. :D


Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0