Vill ni veta vad min nya kisse har för sig för tok? :D


Då pratar jag förstås om Sussen. Hon har faktiskt rätt mycket rolig tok för sig.

* Om hon är i sovrummet och om jag eller min sambo rör på sig under täcket, ja då "anfaller" hon ex fötterna :D

* Av någon anledning tassar hon till mina andra två katter ganska ofta. Typ som en klapp på käften, det ser väldigt roligt ut. Hon får ju förstås igen ibland också.. 

* Om hon hittat något att leka med ex locket till en penna, kork eller min mini tejp. Ja, då när hon lekt klart då lägger hon alltid dem sakerna i foderskålen.. hmm, hur tänker hon där ? Ordning och reda eller den går säkert att äta om den får ligga bland fodret.. ^^, Så här brukar det se ut iaf:



Sussen söt - tok - charmtroll :)



Här har hon krypit under det uppvärmda täcket. Hon är ensam bland katterna att tycka om att vara under täcket. Smaken är som baken ^^,




Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0