Den bästa sidan ever.. Vill du ha gratis bio?

Vill du ha gratis bio? Då ska du göra som tusentals andra svenkar! Gå med gratis i gratisbio.se

Om du dessutom skriver mig som värvare, så får du lite extra poäng. Jag som värvare: YahereIcome

Du får dessutom en start poäng på 50 poäng, så med mig som värvare så har du redan 75 poäng vid registrering och mig som stående värvare! Super enkelt.

Poäng får man genom mängder av olika sätt, tex: En halv poäng ges per gygn för *inloggning * skriva i någons gästbok * bli vän med en annan användare.

Annat sätt att skaffa poäng gratis på är: *besöka hemsidor * delta i en tävling * pröva hemsidor * eller varför inte skriva om gratisbio som jag gör nu och få mellan 5 till 1000 poäng!

Man får även poäng för att värva folk som tex någon i familjen, kompis eller pojkvän/flickvän! Du kan också handla på tex den goda sidan som yves rocher och få 10 % av köpes summan! Om du ändå hade tänkt att göra det kan du ju lika med göra det via gratisbio!

När man har 400 poäng kan man om man vill få en gratis bio biljett hemskickad! :D Men man kan också välja tidningar eller presentkort på sveriges kändades butiks kedjor, dvs ica, hm, Jc, elgianten, skopinkten, galleri, Lindex med många fler!

Välkommen!

 

Skicka gärna frågor i kommentarsfältet om du undrar något.

Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0