Fick äran att fixa min systers frisyr till hennes bal <3

 

Idag skulle min lilla syster på skolbal, så då sa hon att jag fixa hennes hår, jippi! :) Inte ofta man får göra det, så det var kul! Jag har locktångarna nere i småland, annars hade jag gjort lockar. Men jag gjorde i stället håret rakt och två flätor ut mot sidorna. Dock så hade ett par diskretare spännen passat bättre, men huvudsaken är att två söta flätor fick ta plats.. :)

 

Obs, hon har aldrig färgat eller tonat håret eller så och det är inget extension i, bara hennes egna hår! Underbart fint! <3

   



School prom queen ^^,

Kommentarer
Postat av: Melina - 19 årig nagelteknolog

Jag jobbar med det som ett riktigt jobb. :)

2010-06-10 @ 00:22:31
URL: http://meliinea.blogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0