Hej på er!

Hej på er! ^^

 

Bloggandet för mig kronglar ganska mycket just nu, vilket är jätte trist. Det kanske inte är någon mening med att jag ska blogga (?) :P För att fina bilder jag tagit på sambons telefon går inte att föra över helt plösligt och min dators internet går väldigt segt när jag är hos sambons familj.. Aja, hur som helst så kommer i alla fall här en uppdatering, har fått låna en data. :)

 

Idag har vi varit vid vattnet och försökt att fiska lite. Men sjön verkade helt död.. Inte en ändåafisk till synes. Men däremot mycket flugor och trollsländor.. Såg en blå fin trollslända, den satte sig fler gånger på den där orang-vita grejen som håller kroken ifrån botten. Ingen fisk fångad, men bättre tur nästa gång! ^^, Ha det fint! Kram


Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0