Hemma välbehållen

Hej! Nu är man frame och har packat upp och bädat sängen här.. Det blir lite rörigt så här första dagen när mina katter och mammas katter inte träffats på några veckor. Men det funkar och det brukar lugna sig efter någon dag.

 

Idag körde vi en ny väg hem. Lika långt typ, om inte 10 minuter kortare och dessutom lite nytt att titta på, upptäcka och fotografera Flört MEN, jag tog kort med sambons mobilkamera och han åkte ju till sina vänner på en gång, så tyvärr kan jag inte dela med mig av några bilder jag tog efter vägen :/ Typiskt! :P

 

Hoppas ni haft en bra dag och oj redan snart tisdag.. Nu ska jag kolla på sex and the city på tv :) God natt på er / Carina


Kommentarer
Postat av: Hanna Karhu! :DD

så bra att du är hemma väbehållen! :D

2010-06-08 @ 08:27:43
URL: http://hhannakarhu.blogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0