Nappat på det här erbjudandet..

Godmorgon! I går läste jag om det här erbjudandet, att man kan få 3 nummer från tidningen Amelia + ett lipgloss och att få välja mellan en ansiktesbehandling eller att gå till frisör (värde 500kr). Det blev sammanlagt 117 kr för det och portot. Det tycker jag var en bra affär! :) 

 

 Amelia         

 

Jag tror att jag ska välja ansiktsbehandling, för det har jag aldrig gjort. Tycker jämt att det varit för dyrt. Så det är ju perfekt om man får det genom det här erbjudandet, gratis! :)

 

Dessutom gjorde jag erbjudandet via gratisbio och där fick jag 30 poäng för det här erbjudandet.. Nu är jag bra mycket närmare ett presentkort :) Om du blev sugen att också göra det här erbjudandet, gör det i så fall via gratisbio, det tjänar du på! Regga dig först där och sedan beställ från dem. Den sidan är så klart gratis och absolut den bästa "samla poäng sida". När du reggar dig och ex gör det här erbjudandet, så är du väldigt nära ett presentkort på 50 kr!


Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: det var riktigt mysigt :)



jag skulle också vilja prenumenera på en tidining, men är rädd att man måste fortsätta i en evighet om man går på ett sånt där erbjudande ;) haha

2010-06-05 @ 11:34:59
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0