Tofsens placering, Maria Montazami tema!


Det var några som undrade vad jag skulle göra med tofsen jag köpte från Gekås.. Så eftersom jag blev inspirerad av Maria Montazami från Hollywoodfruarna på tv, så tänkte jag visa lite bilder vad man kan placera en tofs, enligt mig ^^,  Föresten hennes blogg är härlig!

 

Här kommer massor av bilder, enjoy! Flört



Tradionellt



Liten utsmyckning



Kanske lite så där "tofsy", som Maria säger.

 

Den här platsen tycker jag den hängde fint på..









Vid spegeln ser det ut att vara två ^^,

Så, vart placera jag den? Just nu hänger den i sovrums fönstret, tycker den hänger sött där :) Kram /


Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0