Gå gratis på bio? - jatack! Shoppa gratis? - Absolut!



Om ni läser längre bak i min blogg så har jag förklarat denna braiga sida typ i punkt och prickar.. Men det har kommit till en ny sak att tjäna gratis poäng på! Nämlingen att skriva ett chat inlägg 0.5 p/ dag och skriva i ett forum 0.5 p/ dag. Så nu kan man på bara aktivitet samla 3 poäng per dygn!

Jag rekommenderar varmt den här sidan. Om ni klickar på bannern här nere så kan ni bli

medlem genom mig och då får ni 50 p först i välkommst p men sedan 25 p extra, för att jag har värvat er!

Gå gratis på bio? - jatack! Shoppa gratis? - Absolut! :D



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad kul att du gillar min sida! Hoppas du ska få många gratistips där. Ni som läser detta - gå med i gratisbio genom länken ovan - sidan är verkligen jättebra!



Och till dig, kika till höger i min blogg för tips om fler gratissidor så att du inte missar något.



Ha en fortsatt underbar kväll.

2010-03-19 @ 22:39:58
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0