Åska

Hej!  Tänkte dela med mig lite av mig själv..    Se hela bilden  

 

Något jag inte gillar så är åska och blixt. Eller det är väl fine om det pågår en kvart eller en halv timme och sedan att det klarnar upp Men det är jobbigt när det ska hålla på så länge.. Man vet ju inte om det är över eller inte Räcka ut tungan Här började det åska för ungefär två timmar, men inte förens nu har jag vågat haft datan på. När jag tänkte tanken att nu är det väl över, då började det mullra igen, *nehe* då var det inte över.

 

Jag känner mig så bunden när det börjar bli riktigt mörkt på himmelen. Det känns som att det ska braka loss, vilken sekund som helst! Jag undviker då att sitta framför datorn, duscha, diska, gå ut, se på tv osv.. Så det är alltså sjukt tråkigt när det är på väg att bli åska och när det åskar. Det kan vara mysigt om man inte har något att göra eller viktigt att passa, men annars är det ett rent helvete. Det är skönt när det är över och något som iaf är bra är väl att det oftast rensar luften.


Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0