En smart möbel från ikea, som jag omvandlat lite..

 

Hej! Jag köpte den här barpallen också på ikea, sist jag var där. Den var lättare än byrån attt sätta ihop, kan jag bara tillägga. :) Men i alla fall, det festliga med den här möbeln är ju som ni ser på bilden att man kan antingen ha den som en barpall eller som jag har gjort, ett högt bord. Perfekt när man har katter..

 

Katterna kan nog hoppa upp om dem vill, men dem har inte gjort det hittills, det ser nog högt ut. Den kostade bara 129:- Men kan säga att det är 2 möbler i 1. Man kan ju ha det mesta på den, en blomma, lykta osv.

 

Jag älskar inredning, dekoration och pyssel kring det, så det kommer säkert fler sådana här inlägg med antingen inredning eller som det är tips och omvandling. Sköt om er! Kram Carina 


Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0