Fotbad och predikyr <3


Från Yves Rocher



Bubbels :D


Klippta-filade-acetonade-badade-målade-insmorda! Redo för sommaren 2010, here we come! ;)


Har nyss tagit ett varmt fotbad och gjort lite predikyr på tånaglarna. Beställde ett set från Yves Rocher SE förut med en fil, skrubbkräm och fotkräm. Det luktar lavendel. Skrubbkrämen är riktigt skön och fotkrämen gillar jag skarpt för att den går in i huden snabbt.

Det är inte ofta jag badar fötterna, typ bara 2 gånger om året, så dem lär vara tacksamma.. ;)


Kommentarer
Postat av: Linda - 16år och flyttat hemifrån

ÅÅÅH va skönt med fotbad och pedikyr! Jag ska tvinga min killkompis att göra det på mig när han kommer! :D

2010-05-27 @ 15:50:25
URL: http://lhedwall.blogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0