So much to do and so little time

Godmiddag!

 

Åh jag har så mycket att göra just nu. Eller rättare sagt, att ta i tu med. Ligger efter med pluggandet och inte blir det bättre av att man har en massa andra saker också att göra. Idag ska iväg och kolla på en lägenhet. Håller på och letar efter en helt egen. Hoppas att lägenheten jag ska och kika på idag är något att ha. Hoppas man får en trevlig känsla utav lägenheten och så hoppas jag dessutom att den inte är så lyhörd.

 

Tror det blir lite shopping efter det. Behöver verklingen nåt mjukgörande eller så till läpparna. Alla lypsyl och vaselin jag har haft är alla slut. Känns helt tomt och torrt på läpparna :P Något måste jag ha iaf ;)

 Vi höres senare. Hugs / Carina      


Kommentarer
Postat av: sanna

Jag har alltid försvarets hudsalva med mig, sjukt bra för läpparna! :-)

2010-05-05 @ 22:05:42
URL: http://gadh.blogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0