My day!

Godkväll  Skrattande Tror dem flesta sover just nu faktiskt. Det finns bara en inloggad bland mina vänner ^^, Iaf så blev det lite shopping idag inför fredagen.. Ska ut och festa med en kompis på fredag, så då blir party party Flört 

 

Lägenheten jag kikade på ska jag fundera lite på. Några fördelar vara att rumen var fina och lägenheten var lite mysig på nåt vis. Nackdelar är att badrumet var det minsta möjliga och tvättstugan hade bara en gamal tvättmaskin till många att dela på m.m :P Så det tåls att fundera på innan jag bestämmer mig.

 

Här följer lite bilder från shoppingen från idag.. Hoppas ni sover sött och vaknar pigga i morgon. Godnatt, kram från en trött Carina :)

 

 

En söt klänning från Gina Tricot.

 

 

En tröja från Gina T

 

 

Mjukgörande till läpparna från apoteket och lite smått och gott till fredag..


Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0