Vitsen med okänt nummer mitt i natten (?)

Förstår ni vitsen med att ringa med okänt nummer mitt i natten och inte säga något?

 

Kvart i tolv var det nån som ringde och jag såg att det var okänt nummer så jag svarade, men sa inget. Den som ringde (som jag nu efter en halvtimme fortfarande inte vet vem det var) sa inte heller något, så jag la på efter några sekunder..

 

Det brukar inte ringa med okänt nummer mitt i natten så därför blev jag förvånad och sa inget (väntade att person som ringde skulle säga något). Det störande med okänt nummer är ju att man inte kan ringa tillbaka.. Om det nu var ex en vän som ville prata så, varför inte ringa med visat nummer liksom..

 

Aja! How cares.. Om det är något viktigt får personen ringa igen och gärna med "känt" nummer och helst dagtid.. Nu ska jag sova strax, väntar förhoppningsvis en bra dag i morgon! :) Sov sött my friends! Kram Carina


Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0