En ✫ till Tradera

En stjärna/✫ till Tradera som har överseende på mig som är nybörjare på sajten. Jo det är så att jag är ju som sagt nybörjare på Tradera och jag la in två annonser för några veckor sedan. Jag missuppfattade vad reservationspris var för något, så jag råka ta med det. Igår när jag kollade upp hur mycket jag skulle betala till dem så stod det ett väldigt högt belopp för at jag tagit med reservationspris..

Mailade dem igår kväll och skrev att jag just var nybörjare och att jag missuppfattat reservationspriset och idag fick jag svar.. Dem tog bort reservationspriset! Woho :D Verklingen jätte snällt.

Jag hade fått mina två saker dessutom sålda, så nu blev det i alla fall en lite förtjänst i stället för förlust om jag hade haft fått betalat reservationspriset.. En länk till sajten www.tradera.com och en stjärna/✫ !

Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0