Värsta förolämpningen?

Det här har hänt mig för ungefär 1 & ½ år sedan: Jag klev på ett x2000 tåg och hade bokat en sittplats vid fönstret. När jag letat på min stol så ser jag att det sitter en kvinna vid min fönsterplats. Jag orkar inte påpeka att jag har bokat sittplatasen vid fönstret, så jag sätter mig bara bredvid henne. Det sitter två män, mittemot som inte känner varken henne eller mig och den ena mannen säger till mig: SeR dU iNtE atT HoN sItTeR dÄr??
Jag ba: är inte det här plats 45? Kvinnan som satt på min plats ba: hrm, jag ska nog gå (eller något liknande..).

Vad less jag blev, för att även om hon hade bokat den platasen, vad gjorde det då att jag satt bredvid henne enligt den här mannen?? Kändes verklingen som en tuff förolämning och blev verklingen less och sur. Efter det så satt jag och stirra surt resten av resan på MIN betalda fönsterplats.. 

Har ni någon förolämning att dela med er av? Skriv i eran blogg ;) Ibland kan dem bli rätt roliga att ta upp efteråt och förhoppningsvis så kanske man kan släppa det lite efter att man delat med sig av det.. 


Kommentarer
Postat av: Emma

Det var jättevarierande! När solen var framme gick jag i t-shirt på lördagen för att sedan på söndagen nästan frysa ihjäl :/ Då var det nog nollgradigt.

2010-11-11 @ 13:59:51
URL: http://candyho.blogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0