Vrida bakåt bättre än framåt?

Hejsan! Vet ni vad jag gjorde i går kväll? Jo jag satt uppe och pluggade.. Ibland känns det som att min hjärna är mest vaken då för att plugga så då passar jag på att ta det då ibland. Tänkte egentligen blogga i går men så fort jag ska blogga så blir det något så antingen så försvinner allt jag skrivit eller så försvinner internet precis när man ska trycka på spara..

Vad tycker ni om att vrida klockan framåt och tillbaka?

Jag tycker att vrida klockan framåt känns stressande på något sätt, så nu när man vridit tillbaka den känns det lite mer avslappnade, vilket är skönt. Tänk att en timme kan spela så stor roll ibland.

Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0