Mardröms Gekås

Man kan verklingen kalla det mardröms Gekås idag. Tusentals folk och trängsel. Det blev så tokigt som allra hellst idag. Det var ju jätte fint väder, skulle önskat att jag stannat hemma. Men älsklingen är ganska impulsiv och frågar - ska vi åka till Gekås? Jag tycker ju om Gekås så jag säger ju så klart ja, utan att tänka så mycket. Lördagar ska man nämlingen inte åka dit! Värsta kön in och 1 och halv timmes kö till att få betala.

Kön till kassan var hemsk. Kön var kanske 40 meter in i varuhuset och först så var det en kö, sen närmare skulle man välja kassan till höger eller vänseter. Jag hann inte riktigt välja och dem bakom stressa på mig, först så tänkte jag ta till vänster men sen så tog jag höger för att det kändes som att dem två bakom skulle vara framför mig när dem tog sin vagn bredvid mig och stressa på.. Kassan till höger som jag kände mig tvungen att ta blev 30 minuter längre! Kassan var ju längre fram :P Jag har lärt mig två viktiga läxor idag. 1, åk aldrig till Gekås en lördag! 2, Man ska välja kassan som är längst fram inte den som är längre bort.

Men det positiva är att jag hitta en jätte snygg, vit, vinter jacka och annat fint. Ni får se bilder i morgon. Är helt slut. Vi ska äta pizza i kväll. Vi hörs! Kram


Kommentarer
Postat av: kajsa

sv: jodå, det är bara bra :)

själv då?

2010-10-09 @ 19:47:59
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: Haha ja jag måste nog ha det ;)

2010-10-10 @ 10:25:40
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE
Postat av: MADDES

Igår hade vi också sol men idag är det än så länge mulet! hoppas du får en fin söndag!

2010-10-10 @ 11:08:08
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0