Midnatt snart..

Hej på er! :)

Anledningen till dålig uppdatering i bloggen är för att jag har så mycket att göra.. Man måste ju hinna så mycket och så måste jag lägga i några växlar med pluggandet.

Idag har det varit en ganska seg dag, har varit jätte trött, men det kan ju beror på att jag kom hem väldigt sent i går ifrån filmkvällen, det blev ju kortspel och tvspel på det också ^^, Annars så har man pluggat och kollat på tv och film och varit ute och gått lite med en kompis.

Alldeles nyss så hoppade det upp en annan katt utanför fönstret på fönsterbrädan och glodde in.. Valentine hann väl inte se att det var en katt så hon blev rädd och stack och gömde sig under soffan. Jag blev först lite rädd också innan jag såg att det var en katt. Jag tog fram Valentine och visade henne att det var en katt där utanför och inte en räv eller monster eller så.. Då blev lugnare och nu efter bara en liten stund efter så ligger hon bredvid mig i soffan och sover. Jag ska nog också snart sova. Godnatt godnatt :)

Kommentarer
Postat av: meliie

Ja denna filmen va rätt så bra, lite läskig för det handlade om en männ som misshandlade sina kvinnor!

Men håller med dig, för gunvald är rätt rolig och grannen till beck är det med haha :D

2010-10-25 @ 00:22:59
URL: http://janemeliiewennberg.blogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0