Försenat tåg..



Hej!  Har nyss ätit en god macka med skagenröra, tomat och gurka. Väldigt gott! Det behövdes med tanke på hur mycket senare jag kommer fram.. Det blev struligt när mitt andra tåg väntade lite mer än 20 minuter på ett annat tåg och det gjorde så jag missade mitt x2000 tåg. Så jag får vänta på nästa tåg i nästan 2 timmar! xP Så störande. Jag skulle egentligen vart framme i Örebro 13.33, men nu blir jag framme 15.33..

Det var en kvinna som också missade sitt och hon hade en tid till att opereras. Stackars henne. Förstår inte hur det tåget kunde vänta så länge.. Vi var några stycken som missade vårt tåg och dessutom fick vi vänta länge på nästa tåg. Aja, så kan det va! ;) Kram


Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0