Hemma från skogen med fin fina grejer!



Tänk så mycket fint skogen har att erbjuda och det bästa av allt är att man kan gå där fattig som rik.. Känner mig väldigt nyttig med att tagit en lång skogspromenad och att man nyss ätit blåbär. Blåbär innehåller ju antioxidanter och som är bra mot/för massor av olika delar av kroppen.. *Tummen upp* :D



Vaddå lycklig? :D Jag brukar aldrig hitta svamp typ.. Trattkantareller är den godaste svampen tycker jag! Karljohan är jag inte ätit så mycket av, men ska prova hur den smakar. Det här var en ovanligt fin karljohan, den var lagom stor och var nästan inte alls inkräktad av insekter.. Tror jag ska tilllaga svampen till lunch. Vi hörs! Kram

Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Kul att du är med i tävlingen, lycka till nu! Allt bra idag?

2010-09-02 @ 13:04:30
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0