Kungarna av Tylösand..

Dem som inte sett programet kommer inte hänga med i vad jag pratar om nu.. Jag såg kungarna av Tylösand ikväll.. Gud vad arg jag blev på dem när alla gick emot Rang. Han hade ju sagt förlåt och allt. Däremot den där Jockiboy eller vad han heter, det är ju han dem borde var mest sur på, han hade ju inte ens ursäktat sig för att blivit utkastad och allt..

Enligt mig var Rang den skönaste personen i huset! Jäkla drag på han ;D Go go go!  Synd att dem behandla han illa, jag tror vissa ångrade sig lite.. Det blev tomt när han drog från huset.. Rätt åt dem.



Kungen av Tylösand!


Kommentarer
Postat av: bex.

najs , vad gör du idag då¨:)?

2010-09-23 @ 16:15:14
URL: http://rebeckalinneabbexollila.blogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0