Rolig lista ^^,



Hej! Hade tråkigt på tåget så jag gjorde en lista hehe ^^, Drack god chocklad för ett tag sen.. Snart frame. Kram

Vem:


Vem sov hos dig senast? Älsklingen


Vad får dig att bli rädd? Människor man inte vet vart man har, inför oförberedda framträdande/tal. På senaste tiden har jag läst i böcker om auran, andra sidan m.m och blivigt as rädd för saker jag inte förstår mig på = vilken knas man e ^^,


Är du snygg? Ja när jag har fixat mig till krogen! :D
Är du brunett? Nej
Är du orolig för något just nu? Nja kanske att det ska bli stressigt på stan..
Är du lycklig? Jag är lycklig för vissa saker, olycklig för andra saker..
Är det snyggt med rosa strumpor? Yes
Är du kär? Lite kanske ;)
Är det snyggt att vara riiiktigt smal? Nej och nej..
Är du ensam just nu? Nej, sitter på tåget med folk runtom..
Är det soligt ute? Nja lite molnigt just nu, men har varit sol.

Har:
Har du någonsin ljugit för en vän? Nej
Har du blivit sviken av en vän förut? Ja, utav en, väldigt många gånger.. Men nu har jag sagt upp vänskapen. :)
Har du plattat håret någon gång? Ja, ganska ofta..
Har du något husdjur? Jag har två helt egna katter, Valentine och Sigge :)

Har du gått ner i vikt ? Mest upp :D

Har du hål i naveln? Nej, men ville ha det förut..

Har blåa ögon? Ja
Har du varit i Asien? Nej

Vill:
Vill du ha breda höfter? Lagom är bäst ^^

Vill du vara smalare? Lite kanske

Vill du ha en hund? Ja, *önskar*

Vill du att det ska vara soligt nu? Nja, då ser jag inte skärmen på datan lika bra..
Vill du sova just nu? Både ja och nej.

Kan:
Kan du sminka snyggt? Ja, det tycker jag :)
Kan du springa långt? Lagom ;)
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka? Har inte testat ^^

Kan du bita dig i tån? Kunde det när jag var liten.. Dp rynka dagispersonalen på näsan ;)
Kan du vara sparsam med pengar? Ja, men oftast inte

Hur:
Hur vill du bo? Det varierar..

Hur är ditt drömjobb? Något som är okej att jobba med och med trevliga arbetskamrater..
Hur mår du egentligen? Bra, lite trött bara.

Hur många solglasögon äger du? Många..

Hur länge ska du vara vaken idag? Får se ;)

Ska:
Ska du utomlands i år? Tror inte de..

Ska du ha något svart på dig imorgon? Säkert :)
Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej? Vilken fråga :P
Ska man va lång eller kort när man är kille? Hellst lång eftersom jag är ganska lång.
Ska du duscha i morgon? Ja
Ska du köpa något i veckan? Säkert redan idag..

Ska vi sluta ställa frågor nu? Ja haha xD

Listan kommer ifrån: Hitta den på någons blogg :)

 

Vad gjorde du i helgen? Marknad, gick på bio och tog den lugnt.
Vad har du på dig just nu? Mjukis byxor, vit tröja och röd jacka.
Vad tänker du på just nu? Inte så mycket, börjar känna mig trött av den lååånga tågresan..
Vad för mobiltelefon har du? Samsung, ska nog snart köpa en ny

Vad är det för färg på din vänsta strumpa? Svart

Är:

 

Vem pussade du sist? Älsklingen / sambon

Vem tror du tänker på dig just nu? Sambon, morsan och en kompis
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? Älsklingen, kanske en kompis
Vem har du senast ringt? Syster min ^^,

Vem kommer du aldrig att förlåta? Den som "trampar" på mig med flit

Vad:

Vad får dig att bli rädd? Människor man inte vet vart man har, inför oförberedda framträdande/tal. På senaste tiden har jag läst i böcker om auran, andra sidan m.m och blivigt as rädd för saker jag inte förstår mig på = vilken knas man e ^^,

Vad gjorde du i helgen? Marknad, gick på bio och tog den lugnt.
Vad har du på dig just nu? Mjukis byxor, vit tröja och röd jacka.
Vad tänker du på just nu? Inte så mycket, börjar känna mig trött av den lååånga tågresan..
Vad för mobiltelefon har du? Samsung, ska nog snart köpa en ny

Vad är det för färg på din vänsta strumpa? Svart

Är:


Är du snygg? Ja när jag har fixat mig till krogen! :D
Är du brunett? Nej
Är du orolig för något just nu? Nja kanske att det ska bli stressigt på stan..
Är du lycklig? Jag är lycklig för vissa saker, olycklig för andra saker..
Är det snyggt med rosa strumpor? Yes
Är du kär? Lite kanske ;)
Är det snyggt att vara riiiktigt smal? Nej och nej..
Är du ensam just nu? Nej, sitter på tåget med folk runtom..
Är det soligt ute? Nja lite molnigt just nu, men har varit sol.

Har:
Har du någonsin ljugit för en vän? Nej
Har du blivit sviken av en vän förut? Ja, utav en, väldigt många gånger.. Men nu har jag sagt upp vänskapen. :)
Har du plattat håret någon gång? Ja, ganska ofta..
Har du något husdjur? Jag har två helt egna katter, Valentine och Sigge :)

Har du gått ner i vikt ? Mest upp :D

Har du hål i naveln? Nej, men ville ha det förut..

Har blåa ögon? Ja
Har du varit i Asien? Nej

Vill:
Vill du ha breda höfter? Lagom är bäst ^^

Vill du vara smalare? Lite kanske

Vill du ha en hund? Ja, *önskar*

Vill du att det ska vara soligt nu? Nja, då ser jag inte skärmen på datan lika bra..
Vill du sova just nu? Både ja och nej.

Kan:
Kan du sminka snyggt? Ja, det tycker jag :)
Kan du springa långt? Lagom ;)
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka? Har inte testat ^^

Kan du bita dig i tån? Kunde det när jag var liten.. Dp rynka dagispersonalen på näsan ;)
Kan du vara sparsam med pengar? Ja, men oftast inte

Hur:
Hur vill du bo? Det varierar..

Hur är ditt drömjobb? Något som är okej att jobba med och med trevliga arbetskamrater..
Hur mår du egentligen? Bra, lite trött bara.

Hur många solglasögon äger du? Många..

Hur länge ska du vara vaken idag? Får se ;)

Ska:
Ska du utomlands i år? Tror inte de..

Ska du ha något svart på dig imorgon? Säkert :)
Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej? Vilken fråga :P
Ska man va lång eller kort när man är kille? Hellst lång eftersom jag är ganska lång.
Ska du duscha i morgon? Ja
Ska du köpa något i veckan? Säkert redan idag..

Ska vi sluta ställa frågor nu? Ja haha xD

Listan kommer ifrån: Hitta den på någons blogg, alla gjorde listor ett tag ^^,


Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Haha okej :) Allt bra med dig?

2010-09-08 @ 15:38:59
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Ingrid

tack så mycket söta du :)



Hoppas du har en skön onsdag!



Kram Ingrid, http://ingridsinspiration.blogg.se

2010-09-08 @ 17:46:58
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/
Postat av: thaipinnen ♥

sv; härligt ! jo min med :D

2010-09-08 @ 18:14:00
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

roligt med sånna listor:) vad händer ikväll?:D

2010-09-08 @ 18:55:41
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: SARAH - You can't fix stupid

sv: ja faktiskt :)

okej!

2010-09-09 @ 09:33:41
URL: http://stpid.blogg.se/
Postat av: simone

vilken söt kopp :d

2010-09-10 @ 11:08:48
URL: http://fattybom.se

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0