Se upp med dessa shampoon och balsam..



Här är mina erfarenheter om dessa produkter på bilden:

Jag har provat Bobby´s shampoo och balsam nu två gånger och det var inte som jag hade förväntat mig. Shampoot gjorde mitt hår så torrt som det bara kan bli, kändes helt förstört. Balsamet tyckte jag inte var så bra heller. Var tvungen att ha i utav gliss balsam för att håret skulle bli mjukt och lätt att reda ut.. Inget jag skulle köpa igen eller rekommenderar..

De gula och gröna flaskorna är shampoo från yves rocher och båda kan jag säga gör både hår och hårbotten torrt. Den bruna burken på bilden är också från yves rocher och är en hårinpackning. Det var några år sedan som jag provade den, men kommer ihåg den mycket väl. Håret blev väl helt okej utav den men, hårbotten kliade i nån vecka efter! Urs säger jag bara.

Jag brukar oftast skriva vad jag tycker om, men ibland måste man ju skriva också vad man inte tycker om.. Det kan ju vara användbara tips för andra. Kram!

Kommentarer
Postat av: bjorne

Tack för tipset,själv använder jag barnängens champo och tvål,funkar jättebra.

2010-09-26 @ 20:38:55
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: MADDES

Idag har jag pluggat massor och sen haft myskväll med mami. Hur har helgen varit? kra

2010-09-26 @ 22:51:26
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Emilia

Sv; Ja absolut! :) Har du nå planer inför veckan då?

2010-09-26 @ 23:29:44
URL: http://emilly.webblogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0