Vacker morgon



Tyckte morgonen var väldigt vacker med sol och dimma :) Är dock glad över att njuta av det jag såg inomhus och inte behöva gå ut.. För det var nog inte så varmt ute och dimman brukar göra det något kallare, ni vet fuktig luft.. ;P

Nu när det inte är någon dimma ute och solen lyser tror jag att jag ska försöka komma ut och få lite frisk luft. Skulle vara trevligare än att sitta här inne och behöva känna doften av brända flugor.. Håller nämlingen då och då på att försöka utrota flugorna från köket och hemmet överhuvudtaget med min elflugdödare ;) Vet inte hur sambon lyckats att få in så mycket småflugor.. Urs :P Önska mig lycka till :D Kram

Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0