Konstiga drömmar i natt..



Några bilder på sovrumsfönstret, som jag tog för några dagar sedan.. Tyckte dem blev rätt vackra : )

I natt har man drömt konstiga drömmar :/ Först drömde jag om att "Idol Jay" var i närheten av mammas lägenhet och sjöng.. Så jag tog upp kameran och skulle ta några kort på han, men det blev inga kort tagna för att kameran krongla eller något sånt..

Sen drömde jag att jag skulle lägga ner mobiltelefonen för att kolla vad som var fel med kameran.. Då kom familjen som var med i "det okända" i går och körde över min telefon med någon rullator eller så.. Haha xD Då blev det tjafs och bråk och jag var skit arg i drömmen, för jag tycker dem skulle ha sett sig för osv...

Sen drömde jag om att jag hade varit på min privatasittning och att jag glömt att spela in, så jag glömde ju typ bort vad hon sagt och dessutom så fick jag inte riktigt svar på de jag ville ha.. Så konstigt, så konstigt man kan drömma.. Allting blandas och det blir bara konstigt utav det ibland.. :P 

Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0