Shopping på Gekås i Ullared igår! : )

Hallå! Igår var vi på Gekås. Det nästa lite ödsligt tomt där, men skönt eftersom man kom fram ordentligt, men som sagt lite ödsligt.. Shoppade loss "lite grann" :D Blev några hundralappar mer än vad jag räknat med, men men..

Tog kort på det som är något att skryta om.. Annat vi handlade var bara ett lager med kattmat, hushållsgrejer och mat osv.. Här ska ni få se vad jag bland annat handlade på Gekås..



En kort beskrivning av plaggen i ordning från vänster till höger.
En svart tröja som jag tänkte ha till att träna i. Hittade en söt lilla topp med fint motiv på. Sedan leggings och ett svart linne. Sist men inte minst en lilla träningstopp som man antingen bara kan ha när man tränar eller under den svarta träningströjan..



På bilden: En ny väska, glas, chocklad, handkräm, blondering, tandkräm (5kr!), hårborste (10kr!) osv..



Ah, det var det de : ) Känner mig nöjd. Man blir faktiskt piggare av shopping (motionen) och glad (att man har lite nytt som man önksat sig). Det är uppigande att nu i allt slask, mörker och jag säger nästan elände (har det lite jobbigt med kärleken :/ ) att ha shoppat! : )   Stor kram / Carina

Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0