Tacka grannen för väckningen :D

Hej på er!

Oj vad härligt det var att vakna till att solen lyste ute! Jag har inte sett solen på många dagar = deprimerande och tråkigt. Som tur är så väcktes man av grannens hamrande så man verklingen kom upp! :D Jag hade tänkte att gå upp men var så trött så jag höll på att somna om. Så där kan man verklingen tacka grannen för väckningen med hamrandet så jag inte somnade om.. ^^,

Just nu har jag precis ätit frukost och sitter med matteboken och pluggar lite ^^, Satte på tvättmaskinen, så då har man det gjort. Lite senare blir det nog promenad och ta vara på den härliga solen! :) Kram kram

Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

sv; oket oket ! ;d mja inte så mycket, faktiskt vad har du gjort idag då ? :D

2011-01-20 @ 16:56:35
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: frida

sv; Okok, inte så mycket :)

2011-01-20 @ 20:23:10
URL: http://frios.blogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0