En kärlekslista <3 Min kärlek..



Är du kär just nu?
  Ja.
Har du kysst någon idag? Nej, men har pussat på katterna :)
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? Jag hann med och kyssa min sambo/älskling innan han åkte i väg utomlands.
Har du ett förhållande? Ja
Hur många har du varit tillsammans med? Spelar ingen större roll!
När går gränsen vid otrohet? Att den ena medvetet går och träffar en person bakom ryggen på den andra och exempel hånglar, har sex.. Men det kan också vara att i förhållandet flirta och ragga på andra.. 
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? Nej, skulle inte falla mig in..
Är du romantisk?  Jag tror det :) Jag gillar romantik. Myskvällar, överraskningar, upplevelser osv.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nej!
Är du svårflörtad? Ibland, ibland inte, beror på situation och vem ^^,
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja, det är helt underbart att bli tröstad.
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? Ja, men då finns det bra anledning. Om exempel sagt till sin syster i en kvart att sluta ><  Om sambon retas, jag kan ha humör! :D haha..
Har du lekt med någons känslor? Nej! Jag är ärlig och säger som det är och ligger till.
Vem var din första riktiga kärlek? Min nuvarnade.
Har du haft sex med över 20 personer? Nej fy tusan! Jag är ju bara 20..
När hade du sex senast? För några veckor sedan innan älsklingen åkte..
Hur länge höll ditt längsta förhållande? Jag och min nuvarande har varit tillsammans lite mer än två år, men hade en liten paus i sommras..
..och ditt kortaste? Några månader..
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej..
Är du en bra pojk/flickvän? Ja absolut!
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Sambon/min älskling. Katterna räknas väl inte^^,
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän ? Ingen vän har sagt det, hehe ^^,
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? Nej och vad var det för en fråga? :P
När fick du din första kyss? Vet inte vad som räknas. Antingen när jag var 7 år eller när jag var 15 år! :)
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Mamma var runt 30 och pappa kanske var 47 år.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Nej.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Kanske..
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Både och..

Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0