En privatsittning, kontakt med andevärlden.

För några dagar sen var jag på en privatsittning. Det är bland det häftigaste jag varit med om. Hon som jag anförtrodde mig till var också väldigt duktig och den känslan hade jag innan jag skulle träffa henne. 

 

Jag blev helt tagen i början, när vi satte i gång.. Det var så häftigt att känna att man blivit sedd i situationer man varit fysiskt ensam eller att inte varit ensam om vad man gått igenom.

 

Min mormor var den första som kom och sa kloka ord till mig. Jag har aldrig träffat min mormor, men min mamma har pratat mycket om henne. Jag har av nån anledning också tänkt mycket på henne.

 

Den här privata sittningen gav mig mycket. Jag vet hur ett par från andra sidan är med och hjälper mig och stöttar. Jag fick några fina ord om framtiden, också råd och tips.

 

Innan jag åkte till min privata sittning så åt jag glasspinne med min lilla syster. I slutet av min privata sittning sa hon att "dem" ville ge mig en glasspinne. Det var deras bevis att dem finns och kollar till mig.

 

Under sittningen så pratade hon hela tiden och det ändå jag fick säga var om jag förstod eller inte. Om jag inte skulle förstå så skulle hon gå tillbaka till källan och höra igen om hon kunde förklara bättre. Så det var inte sådär att jag skulle ge henne någon information eller så..

 

Jag ångrar inte en alls att jag gick på en sån här sittning, det känns häftigt och mycket saker man gått och funderat på fick man svar på. Underbart.


Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0