Ibland vinner man på att våga prova något nytt!


Ibland vinner man på att våga prova något nytt, när man pratar mat. Det finns inge tråkigare än att äta samma mat vecka efter vecka. Så därför råder jag till att då och då våga prova något helt nytt.

 

När jag var hos morsan så provade jag något nytt, en baguette med skinka, krämost och ost i frysdisken hos ica och det var hur smarrigt som helst! Den kommer jag köpa fler gånger :)

 

På sistone så tycker jag att kyckling jag köpt inte varit någon höjdare, det har verklingen smakat blä och varit oaptitligt. Men idag så provade jag något nytt. Den heter chicken drumsticks och kommer från guldfågeln och dem smakade och var kanon! Mums. Kommer också köpa dem flera gånger. Så ibland vinner man stort på att prova något nytt! Vi höres, nu ska jag fortsätta och städa lite. Kram Carina


Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

har också scårt för kyckjling ibland, funkar bara i sallad :P

2010-06-23 @ 23:44:59
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0