Toalett dykning igen = ett bad för Valentine.

Hej på er! Igår kväll hoppade Valentine ner i toalettstolen igen, fy så snuskigt! :P Då blav man tvungen att bada henne. Det var nu längesen katterna duschades, så nu fick jag en anledning att göra det på henne i alla fall.

 

Med Sigge behöver jag hjälp för att duscha, så tur att det inte var han som dök ner igår. Han har blivit så stor och både stark i både viljan och i kroppen, så då får gärna sambon hjälp till.. Men Valentine var igår jätte duktigt. Tror hon till och med tyckte att det var lite skönt mellan varven. Hon försökte bara smita när hon råka få lite stänk av vatten i ansiktet..

 

Idag har hon glänsande fin päls! Glad Tror hon tyckte det var skönt på sätt och vis i helhet. Hon var bara rädd för mig en lite stund efter i går, liksom att jag skulle fortsätta tvätta eller torka henne, men mot läggdags sov hon bredvid mig <3 och idag är det inget hon tänker på. Sigge kan däremot blänga surt några dagar och var ur balans.. Fundersam Valentine luktar underbart i pälsen, går och luktar på henne så mycket jag kan hihi Fl&ouml;rt Kram!


Kommentarer
Postat av: M I C A E L A

Tack så mycket! :)

2010-06-01 @ 14:51:05
URL: http://micaelalindgren.blogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0