Happy Valentine´s day my friends! ♥



Älsklingen min hade köpt chocklad och skrivit några fina rader till mig. Verklingen uppskattat, blev så glad av vad han skrev till mig.. :) Nu när han är på jobbet tror jag att jag ska gå och köpa något åt min stora kärlek :) ♥

Önskar er en fin, hjärtlig och trevlig alla ♥ :ns dag! Vi hörs senare, tar kanske kort på vad jag ska överraska älsklingen med. *Hihii* Kram

Som Di Leva sjunger: "hjärtat vinner alltid" och "gå hjärtats väg". Lyssna på den underbara låten här.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 02:48:56
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0