Besviken på Amelia prenumerationen..



Det såg ju så bra ut på bilden, 3 tidningar, en vit fin väska, en riktigt snygg rouge och en armband. Men jag blev faktiskt besviken. Rougen på bilden var ju "tyvärr slut" när man väl fick premierna och i stället fick en mörkbrun rouge som inte är "min färg" :/ Väskan såg snyggare ut på bilden, dessutom funderar jag på hur mycket man kan lägga i väskan så inte ringarna mellan axelbandet och väskan går av.. Ringarna är lixom i ett träliknande matrial och jag brukar oftast ha en ganska välpakadväska, så vi får se hur det blir med den saken..

Själva tidningarna var väl rätt okej. Synd bara att jag missförstod när man som senast kunde säga upp prenumerationen, så det kommer komma en till tidning som man får betala ganska mycket för.. Men men, nästa gång vet man mer.

Kommentarer
Postat av: Muuki

Det är så tråkigt när det blir sådär. Att det ser så bra ut när man ska beställa sen när man får hem skiten så är det inget att ha. Men dendär roughen borde man ju ha fått. Dom kunde ju ha beställt mera så att alla kunde få den :P

2011-01-31 @ 16:42:00
URL: http://muuki.blogg.se/
Postat av: olivia

usch ja, blir lika besviken varje gång ja får något i en tidning :o

2011-02-01 @ 20:19:21
URL: http://missolliie.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; haha ja det är sant !:)

sol och bad i en månad är inte fel haha ;D

2011-02-03 @ 11:00:25
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0