Shopping i Örebro



Hallå på er! Tänkte dela med mig av shoppingen från idag. Det var riktigt skönt idag, lagom temperatur och soligt. Hittade riktigt fina grejer till bra priser också, så de var en toppen-shopping-dag. : )

Klänningarna hittade jag på H&M för bara 99 kr st. Tyckte dem satt så fint så köpte både i svart och mönstrat. Hittade även örhängen, 6 st par för bara 29kr! Vadåå najs price? :D

 

Inne på Cubus hittade jag dessa snygga shorts för bara 99 kr st! Tänkte första bara ta dem blir höger, men sen tog jag dem andra också.. Annars kanske jag skulle ha ångrat att jag inte gjort de senare, hehe :P Nöjd är man iaf över shoppingen.

Hoppas de är bra med er! Nu var det ett tag sen igen jag uppdaterade i bloggen, men kommer göra det lite då och då när jag har tid.. Sov sött vänner <3 Kram


Kommentarer
Postat av: Elin [onefabulous]

Var gärna med i DAGENS BLOGG hos mig:) kram kram

2011-04-04 @ 22:17:53
URL: http://onefabulous.blogg.se/
Postat av: Johanna

Anmäl dig gärna till veckans blogg! Lycka till! :D



Jag driver även en sex och kärleksblogg om du är intresserad!

2011-04-06 @ 09:10:00
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0