Lång dag med sol och lite shopping..



Amor - Vincit - Omnia ¤ Kärlek övervinner allt ¤

Idag har det var en lång dag. Vi begavs oss till onoff i varberg för att lämna in datorn på lagning. Hoppas vi har gjort oss förtjänta av en ny dator på garantin *hihi* Oskyldig Har aldrig varit i varberg.. Påvägen dit var det väldigt vackra landskap och snacka om landet! Det syndes med åkrarna, traktorerna och dem fina fåren efter vägen.

På vägen hem så stannade vi till i ullared gekås. Där hittade jag bl.a en fin hall-lampa. Vi har en väldigt mörk hall, så den gör ett riktigt underverk! Flört

Nu ska jag krypa ner i sängen.. Sov sött, se ya!


Kommentarer
Postat av: Ayla

Nejdå, det är inte alls det, därför jag gjorde en guide! Sidan är lite rörig, men annars går det när man kommer in i det, om du registrerar dig & behöver hjälp så kan du kommentera på min blogg så hjälper jag gärna till!



:)

2010-04-13 @ 16:21:30
URL: http://aayla.blogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0