Min onsdag..


  

Hello på er! Glad

Min mamma och en granne fyller snart år, dem fyller dessutom med bara några dagars mellanrum. Så jag har ägnat mig åt att skicka brev eftersom jag inte har möjlighet att ta mig dit.. Så jag har fixat två fina grattis kort till dem idag och skyndade mig för att posta så det kom i väg i dag. Flört Som tur var så slapp jag att gå när det snöade. Det har varit väldigt växlande idag. Sol-regn-kallt-snö-molnigt osv..

Onsdagar är för mig den bästa tv kvällen i veckan! Jag brukar titta på:

Klockan 20.00:

¤ Det okända på tv4+
¤ och på reklamen pauserna en glimt av tokiga Anna Anka på 3:an

Klockan 21.00:

¤ Efterlyst på 3:an
¤ eller så blir det fuskbyggarna på kanal 4

Men det är ju ett tag kvar till åtta så jag ska ta i tu med pluggandet. Ha det så bra så länge! Kram :)


Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0