Ommöblering och städning! Resultat:


I går (första dagen hemma), kom jag på att jag var så trött på möbleringen. Köksbordet är ett exempel, det stog vid ett fönster där man ut bara ser en gran som är klippt som en buske och man ser bara den och inte över eller så. Det var jätte trist. Så jag möblerade om lite.. Flyttade in bordet till vardagsrummet, bytte så jag fick rosa gardiner i vardagsrummet m.m.

Tog även chansen att damsuga på platser som jag inte kommit åt innan. Så nu känns det rent och fint. Idag är det riktigt fint väder, ska försöka komma ut lite också. Ha en fin dag! Kram



Gula ljus är fina!



Bättre utsikt än innan. Det är mot en park lite längre bort på gräsmattan.

Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0