Katt på rymmen ...



Mina älsklig Valentine (på bilden), var på rymmen i går kväll.. Hon smet ut genom fönstret utan att någon av oss närvarande i rummet märkte det. Jag upptäckte det timmen strax före middnatt, att det var en som fattades efter att ha letat igenom hela lägenheten. Katt på rymmen! Förvånad

Så då var det bara att ge sig ut och leta efter´na.. Ganska snart såg man en något som såg ut som en harre, men det var det inte, utan det var lilla Valentine Glad Det var ganska skönt ute i går kväll, så jag tror inte hon frös så mycket. Först skulle hon springa i från mig och sedan så började hon mjaua och sedan kom hon självmant när jag lockade lite..

Hon hann att skaffa sig ett par svarta, leriga tassar, så det blev duschen för dem.. Tror ändå att hon tyckte det var ganska skönt att vara ute en stund och springa lite och att sedan få komma in igen. Tror hon förstår hur mycket man älskar henne och det måste känts tryggt att få komma hem till gammla lyan igen. Eller vad tror ni? Kyss

 

Valentine, snart ett år och innekatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

den är så söt :)

2010-04-08 @ 21:34:44
URL: http://kak
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

den är så söt :)

2010-04-08 @ 21:34:55
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0