Mumsigt och mättande.



Kyckling och pomme. Mums! Kram

Kommentarer
Postat av: Micheliina :3

Sv: Hej & tack så mycket, det värmde! :-)

Jag har gjort min "veckolista" själv i t.e

x paint & photoscape, photoscape är ett gratis redigeringsprogram jag rekommenderar skarpt! Annars om man inte vill ladda ner något program till datorn så kan man fixa lite på picnik.com (jag använder knappt det längre, men det funkar ^^)

Men det är bara att fixa lite i paint och så, tills man är nöjd! :)



Kram Micheliina

2010-08-02 @ 16:30:13
URL: http://michiiiiz.blogg.se/
Postat av: Classy - ung, blivande mamma, lycklig ♥

Ja det blev en hel del, det är tur att jag har en gottegris till sambo samt en lillebror med flickvän som älskar bullar å kakor :P haha



Härligt att höra, det är bara bra här med :)

2010-08-02 @ 23:53:41
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0