Var på behrn arena, Örebro mot Malmö.



Hallå hallå! Resan till Örebro i går gick bra. Idag när vi åkte till ÖB så var det mycket folk vid behrn arena så min sambon som faktiskt spelat/oddsat på matchen ville ju så klart gå och se den och det gjorde vi. Det var första gången jag gick och såg på en match så här och det var betydligt mycket roligare än att se på fotboll framför tvn!

Dock så förlorade Örebro stort.. Malmö vann nämlingen med 3 - 0 ! Men Örebro gjorde dock två mål, men som inte blev godkända. Är inte ett dugg intresserad av fotboll egentligen men det var kul att titta på fotboll på det här sättet ^^, Kram!



Uppvärmning




Under matchen..

Kommentarer
Postat av: c

SV; ja. jag ska önska mig sånna när jag fyller år fast jag inte kommer få dem haha :P

2010-08-07 @ 22:22:35
URL: http://ceeeline.blogg.se/
Postat av: JENNNNNY

sv - yes :D

2010-08-08 @ 00:09:47
URL: http://sssuperjenny.blogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0