Kärlek vid första ögonkastet - shopping!



Vi åkte in till Örebro, jag, älsklingen, syster, hennes kompis och gick och åt på kina muren! :) Maten var jätte god tyckte allihopa. Efter det blev det lite shopping på stan.. 

Jag och min syster köpte oss en varsin tröja på Gina Tricot, jag en svart med ett korsettliknande mönster på och hon en vit med annat motiv.

På H&M fick jag upplevelsen av "kärlek vid första ögonkastet".. Den var inte på rea klänningen/toppen jag köpte men absolut inte farligt dyr.. När jag såg den ville jag bara ha den! Vilken tur också att den fanns i min storlek. Den passar nog bra till festliga tillfällen ^^, Kram på er!

Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0