Polisen raggade på oss ;)



Haha ;D Igår när vi blev körda hem så blev vi stoppade och den som körde fick böter för nån lampa eller så. Tråkigt :P Tog kort på poliserna lite smått och diskret :D hihi. Han till vänster som inte syns så mycket, ställde massa frågor till mig och min komis ba:
- Haft en rolig kväll?
-(jag) ja, som f*n. :)
- vart har ni varit?
-(jag) Frimis.
- Hade jag vart ledig hade jag också gått dit.
-(jag) heehe, ja de är kul där.
Sen lite annat..
Sen ba:
-Vad heter ni tjejer?
-(jag) vaddå da?
Tyst ett tag..
-Men vad heter ni?
-(jag) VADDÅ DA? hahaha
Sen sa jag också mitt namn efter min kompis.. Lite konstigt, kändes som att han ragga på oss :P Men samtidigt allmänt trevlig..

När vi kom hem igår satt vi uppe ett tag och kolla på tv och åt macka.. Somna vid 5 i morse. Nu ska jag hoppa in i duschen ^^, Kram!

Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0